homepage2023-06-04T18:35:56+02:00

Odkryj radość w zdrowym jedzeniu

Moje warsztaty i zajęcia kulinarne to za każdym razem unikalne i inspirujące spotkanie kulinarno-edukacyjne, które wzbogaca Twoje wydarzenie kulturalno artystryczne.

Moje warsztaty i zajęcia kulinarne to za każdym razem unikalne i inspirujące spotkanie kulinarno-edukacyjne, które wzbogaca Twoje wydarzenie kulturalno artystryczne.

Przepisy i porady, które pomogą Ci gotować zdrowiej, smaczniej i tak by wzmacniać swój organizm każdego dnia. Naucz się jak gotować z korzyścią dla siebie i twojego ciała.

WASZE ULUBIONE

Frittata ze szparagami, rukolą i suszonymi pomidorami

11 czerwca, 2021|Categories: Obiady bez glutenu, Przepisy dietetyczne|Tags: , , , , |

O szparagach już pisałam, lecz warto sobie przypominać i wracać do tej wiedzy. To jedne z najbardziej wyczekiwanych warzyw, tym bardziej iż sezon na nie trwa bardzo krótko. Zawierają sporo błonnika, mają niski indeks glikemiczny. Dzięki obecności wielu składników mineralnych, witamin oraz związków biologicznie

Koktajl owsiano-owocowy /energetyczny & fit/

16 kwietnia, 2021|Categories: Fit, Koktajle, smoothie i soki, Przepisy dietetyczne, Śniadania|

Dziś podrzucam Wam prosty koktajl, który nie raz już mnie uratował. Bardzo lubię soki, szczególnie zielone ale i również rozmaite domowe koktajle.Traktuje je jako posiłek, więc muszą mieć taki skład abym czuła się po nim syta przynajmniej 3 godziny. Dlatego ten właśnie koktajl ma

Sałatka z sorgo i brokułem

9 kwietnia, 2021|Categories: Fit, Obiady bez glutenu|Tags: , , |

Kasza sorgo, zarówno pełnoziarnista, jak i perłowa, jest produktem bezglutenowym, zazwyczaj pozbawionym śladów GMO. Jest źródłem wartościowych węglowodanów, bez cukrów prostych, ale z pokaźną ilością błonnika (zwłaszcza w wersji pełnoziarnistej). Jak na zboże jest dość dobrym źródłem białka, a ponadto zawiera pokaźne ilości witamin z grupy B, fosforu,

Ciasto z marchwi fit

30 grudnia, 2020|Categories: Fast food, Przekąski po treningu, Przepisy dietetyczne, Przepisy świątecznie, Śniadania, Zmieniaj NAWYKI żywieniowe razem z Ulą|Tags: , , , , |

Proste, smaczne i zdrowe ciasto na święta lub po świętach? Hm.. no i oczywiście najlepiej w fit wersji, prawda? Chociaż wiem, że dla wielu świąteczny czas to okres luzu, odstępstwa od codziennych zasad żywieniowych. Ja zawsze jestem tak po środku i ponieważ lubię jeść

Kiszonki i ich moc

17 grudnia, 2020|Categories: Przepisy dietetyczne|Tags: , , , , , , , |

Sezon na kiszonki trwa! Poza ciekawymi walorami smakowymi ;)) są one niezwykle zdrowe, ale też i łatwe do przygotowania. Wystarczy większy słoik albo kamionka, sól i trochę dobrej wody. Podczas procesu fermentacji powstaje kwas mlekowy. Ma on właściwości oczyszczające, odtruwa organizm i pobudza jelita do

Placek z płatków owsianych z jabłkami (fit & wegan)

27 listopada, 2020|Categories: Dzieci, Fast food, Przekąski po treningu, Przepisy dietetyczne, Śniadania, Zmieniaj NAWYKI żywieniowe razem z Ulą|Tags: , , , , , , |

Szybkie pachnące jesienią ciasto to właśnie poniższy placek. Prosty, szybki, w 100% roślinny i na pewno dietetyczny. Jak to się mówi: „potrzeba matką wynalazku”, więc przyszli goście i baaardzo chcieli coś mojego zdrowszego i słodkiego zjeść, a u mnie pustki. Po chwili placek już

Przejdź do góry